Slevy, akce, Black Friday, výprodej, procentuální sleva, vyklízení skladů, doprodeje – to jsou slova, která v nás lidech vzbudí zájem se na produkty minimálně podívat. Navštěvovat různé akce se určitě vyplatí, ale nezapomínejte, že je to občas jen trik, který má vypadat jako veliká akce, ale ve skutečnosti nás firmy tak trochu vodí za nos, protože položky zdraží a následná sleva je původní cena daného produktu. My nejsme národ hlupáků! Takže si vždy udělejte větší rozhled před koupí daného produktu.
Máme zde mnoho možností, jak si ověřit ceny. Pokud se dlouho chystáme zakoupit nějaký výrobek, určitě víme, kolik původně stál, ale pokud se jedná o něco, co nás při například výprodeji cvrnkne do nosu, tak si vyhledejte na srovnávačích cen na internetu, jestli je to opravdová sleva nebo jen marketingový tah.
Nejlepší možností, kdy stoprocentně víme, že se nejedná o marketingový tah jsou slevové kupóny. Nemusí je dostat každý a nejsou připsané okamžitě u výrobků co se nám třeba líbí. About you – slevové kódy nám dávají možnost si zakoupit výrobek s dodatečným kódem na slevu, a tak když člověk vážně neví, tak si takový kód může připsat jednoduše do své objednávky a daná položka nebo celý „košík“ se zlevní o dané procento slevy nebo o danou částku. Jsou samozřejmě ve více obchodech. Obchod About you slouží jako příklad.
Slevy jako takové jsou a budou i v budoucnosti. Slevové kódy většinou dostávají lidé za svou věrnost při nákupu na dané stránce, kde rád nakupuje normálně nebo když člověk ví, kde hledat na jiných internetových stránkách.
Mějte na paměti, že pokud kupujete své zboží online, tak je vždy potřeba splnit nějakou podmínku, a to je například to, že se nějaký slevový kód nemusí vztahovat zrovna na námi vybrané zboží nebo musíme splnit nějakou podmínku, abychom se na slevu měli. Minimální hodnota objednávky – toto bývá nejčastější.